Snart så åker vi!!

Som vi/jag har längtat!! Om typ 2 timmar så åker jag till skolan för att möta upp alla för att sen åka till arlanda. Ikväll så går planet till kroatien och sen väntar 4 dagar med klassen där nere. Det kommer bli så sjukt mysigt och varmt och skönt. Vi kommer ha super kul. Jag har med mig kameran så när jag kommer hem så hoppas jag att jag har många fina bilder att visa. 
Gårdagen gick åt till att packa och jag hoppas att jag inte har glömt något nu. Vi kommer komma fram någon gång i natt. Jag hoppas att det finns internet där nere någonstans så jag kanske kan blogga, men det får vi se. 
Men nu ska jag gå och fixa lite så hörs vi antingen i kroatien eller när jag kommit hem, hejdå!


Bild från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0