Näst sista riktiga skoldagen

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Idag är den näst sista riktiga skoldagen i grundskolan. Idag så ska jag gå på bio och äta middag med några kompisar, sen blir det hem och kanske börja packa lite. För på söndag så åker jag med min klass till kroatien på klassresa. Vi är borta i 4 dagar, så jag kommer hem på torsdag. Sen nästa fredag så har vi slutkonsert med klassen. Jag längtar sjukt mycket.

I måndags och tisdags så hade vi Vårkonsert med skolan och det gick super bra och var jätte kul. Men det var även lite sorgligt eftersom det var den sista vårkonserten som vi gjorde. Jag kommer sakna musiken så sjukt mycket sen på gymnasiet. Men nu ska jag snart gå av bussen, hej då!
Bilden har inget med detta att göra

Bilder från Varberg

Här kommer några av de bilder som jag tog i Varberg.

Vandring

God morgon!
Idag så ska vi ha vandring i skolan, vi ska gå typ 1 mil och göra saker som resa tält, koka på stormkök, ta vattenprover osv. Är inte jätte peppad men lite kul ska det nog bli. När vi har vandrat klart så ska vi tillbaka till skolan för att spela in i studion till vår konsert som är på måndag. Så det blir en ganska lång dag, kommer väl komma hem typ 18-19. Men nu ska jag gå och fixa frukost och sen typ äta, fixa mig klart och sen packa väskan. Vi hörs, hej då!

Presenter från Pappa - Spanien

Min pappa var i Spanien förra veckan och när han kom hem så fick jag lite saker där ifrån. Detta var vad jag fick.

3 nagellack från Kiko

En ansiktsmask och en beautyblender från Kiko

Nagellacks remover från Kiko

T-shirt från Stradivarius

Shopping på stan

Idag gick jag en tur på stan, detta vad var jag kom hem med.

Pop tarts - Hot fudge sundae 25 kr

Shorts från H&m 79 kr (ordinare pris 99 kr)

Shorts från H&m 79 kr (ordinarie pris 99 kr)

Bandau topp från Gina Tricot 59 kr

Linne från H&m 50 kr

Shopping från Ullared

Detta var allt jag köpte på Ullared (gekås).

Lösögonfransar, 30 kr

Bh, 50 kr styck

Skärmskydd, 30 kr

Tröja, 60 kr

Läppbalsam, 20kr (Glömde fota det så tog en bild på Google)

Snart åker vi

Nu sitter jag i mitt rum och har precis ätit frukost. Ska packa det sista och fixa mig klart och sen så ska vi åka. Jag har laddat upp med massor av serier på mobilen som jag kan kolla på. Även musik att lyssna på.
Imorgon ska vi gå runt på ullared (gekås) och shoppa!! Men nu måste jag gå, hejdå!

Stan med Mamma

Idag så åkte jag in till stan med Mamma och vi letade efter balskor men hittade tyvärr inga. Vi kollade i massor av affärer och så åt vi lunch. Jag köpte ett linne som jag tänkte visa nu.

70 kr från H&m

Imorgon så åker jag till Ullared och det ska bli super kul!! Ni får se vad jag köper där typ på måndag/tisdag tror jag.

Veckan som gått

Denna vecka har det inte hänt så mycket och därför har jag inte bloggat så mycket.
På valborg så var jag hos min bror och åt middag. Vi kollade inte på någon brasa eftersom det regnade.
Den 1 maj var det jätte fint väder så jag gick ut och gick typ 4 km och köpte glass, som var jätte god.
Idag så gick jag runt på stan och kollade i affärer men köpte inget. Jag sparar mina pengar eftersom på fredag så åker jag till ullared (!!). Det är även Kristi himmelfärds helgen så man är ledig torsdag och fredag (super skönt).

Men nu ska jag fortsätta kolla på partaj på tv. Hej då!