Midsommar helgen

Nu tänkte jag skriva om allt som hände på midsommar.

Torsdag: Vi åkte hemifrån vid 13 och började åka mot Loka Brunn. Vi stannade och åt glass på vägen och vi kom fram vid 17. Då checkade vi in och fick nycklarna till lägenheten där vi skulle bo. Sen satt vi och pratade med min bror och hans fru som också var där. Vi åt en tre rätters middag och sen gick vi en kvälls promenad.
 
Fredag(midsommarafton): Jag vaknade 03.40 av att solen gick upp och det var jätte ljust i rummet där jag sov för det hade inga gardiner och super stora fönster. Men jag lyckades somna om och vaknade sen 07.30 och gick upp och lockade håret. Sen sminkade jag mig och sånt. Sen gick vi och åt frukost. Vid 12 så åt vi midsommar lunch och sen gick vi ut och satt i solen. Sen var vi i kyrkan och lyssnade på bla. min morbror som spelade fiol. Därefter gick vi ner till ängen och dom reste midsommarstången. Sen dansade massor runt den och vi gick och åt jordgubbstårta. På kvällen åt vi tre rätters (igen). 
 
Lördag: Jag gick upp vid 07.30 och fixade mig i ordning. Vi gick och åt frukost och sen packade jag ihop alla saker och vi checkade ut. Sen satt vi och pratade och så. Efter det så åt vi lunch och sen åkte vi till min mormor och var där lite. Vi fikade och sen åkte vi hem. På vägen hem så stannade vi och köpte godis.

Ni får en bild nu och så får ni dom andra senare för jag har inte min namnbild (?) på denna dator.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0