Lugn dag

Idag hände det inte så mycket i skolan eftersom betygen är satta och man har lämnat in alla böcker. Vi städade skåpen lite och på hemkunskapen bakade vi bullar till skolavslutningen. Det var typ bara det som hände idag. När jag åkte hem så stannade jag i ringen och köpte ett nagellack och kollade runt lite. Sen åkte jag hem och åt lite melon och har målat naglarna till balen imorgon. 

Imorgon börjar jag 10 och vi ska typ inte göra något i skolan och sen åker jag, Anna och Olivia hem till mig och fixar oss inför skolbalen som är imorgon kväll (outfit bild kommer). Sen får vi skjuts till balen och är där sen. Det kommer bli jätte kul.

På onsdag är det skolavslutning (outfit kommer), den är klockan 12 och då ska vi sjunga lite och sånt. Sen är vi i klassrummet och pratar, får betyg osv. Efter den ska vi till rudan och grilla och mysa tillsammans med några i klassen. Sen är det Sommarlov (!!) och även slut på grundskolan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0