Konsert fredag

Nu sitter jag vid datorn och har kommit hem från konserten. Är fett trött, men det var super kul. Roligaste konserten på länge (ganska roligaste av alla). Vi repade hela dagen och byggade scen. Sen fick vi middagspaus och så gjorde vi oss i ordning. Efter det var det konsert och den var bäst, sen tackade vi och dom. Lite gråt och tårar eftersom det var den sista konserten tillsammans med klassen innan vi splittras efter grundskolan. Sen rev vi scenen och packade undan allt och sen fick man åka hem. När jag kom hem så åt jag glass och sen nu så sitter jag här. 
I helgen så ska jag försöka hinna redigera alla bilder från Kroatien och skriva om Kroatien här på bloggen. Även redigera filmer från konserten idag. Men nu ska jag nog kolla lite på youtube och sen typ sova. Hej då, vi ses senare.


Rosor som jag fick efter konserten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0