Helgen

Igår så var jag ute på stan lite, jag köpte lite underkläder och ett mobilfodral/plånbok. Kollade även lite på sommarrean men hittade inget speciellt + att alla affärer inte hade börjat med rean. 
Idag så har jag typ inte gjort något, mest tagit det lungt och kollat på serier. Jag har även gjort en ny namnsak som jag säger på mina bilder, jag har haft den gamla jätte länge så jag kände att jag behövde en ny. Tänkte även börja med lite större bilder på bloggen. Så hoppas det ser bättre ut nu, även om det kommer se lite konstigt ut tills fler inlägg har större bilder osv.

Detta är Mobilfodralet jag köpte på Teknikmagasinet för 149 kr.
 
Lockade mitt hår med min nya locktång igår, detta blev resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0