De senaste dagarna

I onsdags var det skolavslutning och det var mysigt. Vi var i skolan och sjöng och sånt. Sen så var vi i klassrummet och pratade, lekte en lek, fikade och fick betygen. Sen så sa vi hejdå till alla lärare och det var sorligt (inte alla lärare men vissa kommer man ju sakna). Efter så åkte jag, Anna och Olivia till Ö&b och handlade lite. Sen drog vi till rudan och satt där och väntade på dom andra. Där så grillade vi korv och åt till middag, badade, grillade marshmallows hade mysigt och sånt. Vid typ halv tio drog vi hem till Markus och va där istället för det var kallt ute. Vid halv tolv så åkte jag hem.

Igår så åkte jag och mötte Olivia och så hämtade vi hennes kusins barn på dagis och hon var super söt. Vi åkte buss och så köpte jag en locktång, sen lekte vi i en lekplats (på Mc Donalds). Efter så gick vi in och hon fick lite mat, efter det kom Olivias mamma och hämtade henne. Sen så kom Thomas och Markus och vi gick till Pizza hut och åt middag. Sen åkte vi hem till Olivia och var där. Vi hade jätte kul och lite senare på kvällen så kom även Fredrik. Vi pratade och hade det mysigt och så sov vi där. Imorse vaknade vi och åt frukost och sen vid typ 12 så åkte jag hem. När jag kom hem så satt jag lite vid datorn och sen gick jag till affären för att köpa ägg (om någon ville veta). När jag kom hem från affären så gjorde jag pannkakor till lunch. Efter lunchen så gjorde jag hemmagjord mango glass och det blev super gott. Annars så har jag mest slappat idag. Jag är även typ förskyld så det suger. Men nu ska jag gå och testa min locktång och sen försöka bli frisk och sova.

Locktång 299kr



Mango glass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0