Gymnasie öppet hus imorgon

Det händer som sagt inte då mycket men imorgon så ska jag på öppet hus på det gymnasiet som jag vill gå på. Jag hoppas det är bra och verkar som ett bra ställe att tillbringa tre år på. Vi hade även fys idag på gympan det var väl inte det roligaste men hoppas det blir roligare på torsdag istället. Annars så har jag mest kollat på serier idag när jag kom hem, jag var jätte trött så jag somnade nästan vid min dator. Nu låter det as mycket från gatorna för dom skrapar vägarna så isen försvinner (JA, men gör det en tisdag kväll så det låter jätte mycket). Nu ska jag kolla klart på det avsnittet som jag kollar på nu och sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0