Nya självporträtt

Nu har det inte varit så mycket bloggning igen men det är nog bara för det inte har hänt så mycket. I onsdags var det första nationella provet i svenska och jag tror det gick ganska bra. På onsdag och fredag nästa vecka är det två till. 
Idag har jag iallafall tagit det ganska lungt, jag vaknade vid halv tre och gick upp och åt lunch. Sen kollade jag lite på serier och kom på att det var länge sen jag fotade så jag tog lite självporträtt som jag under kvällen sen har redigerat. Vi åt tacos till middag och sen kollade vi på Melodifestivalen. Nu sitter jag vid datorn och kollar på lite mer serier och tänkte kanske göra lite på min so uppsats. Men nu får ni se några av bilderna jag tog idag, blev jätte nöjd med att ljuset blev så fint för det ser ut som sol ljus.












Kommentarer
Anna

Åh vad fin du är!

2013-02-03 @ 00:12:11
URL: http://anna-cee.blogspot.com
Johanna

Fina bilder :)

2013-02-10 @ 17:22:34
URL: http://byphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0