Hinner inte med allt

Tyvärr så är det mycket som händer just nu med skola, nationella osv och då blir det bloggningen som drabbas. Jag kan i alla fall berätta att sen vi sågs sist har jag gått i skolan, haft ett till nationella i svenska, varit på en jätte rolig filmkväll hos olivia, sovit typ. Sen igår var jag på Zumba med olivia och det var super kul och när jag kom hem var jag sjukt trött och ville typ sova men det kunde man ju inte eftersom man var tvungen att skriva på sin so uppsats. Idag så var jag och olivia på core boll och det var inte så jätte kul, det var mest jobbigt. Jag undrar hur mycket träningsvärk man kommer få. Annars så har jag mest pluggat och försökt att ta det lite lungt, de stunder man är ledig. Imorgon tror jag inte det händer något speciellt förutom att jag måste fortsätta skriva på min so uppsats. Sen på torsdag är det alla hjärtans dag och det är alltid mysigt. Men nu ska jag snart sova för man blir sjukt trött av all religion som snurrar i ens huvud.


Lite bild brist men denna fotade jag för typ två månader den men har aldrig visat den

Kommentarer
Lalitta

Allt bra?

2013-02-13 @ 15:41:15
URL: http://doggylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0