Switched at birth

Nu sitter jag och kollar på serier, den heter switched at birth och den är super bra. Jag håller på att titta ikapp och har sett typ 20 av 24 avsnitt. Den handlar om två tjejer som blev ihop blandande på sjukhuset när dom föddes. Sen nu när dom är 16 så hittar dom varandra och familjerna ska lära känna sin "riktiga dotter". 

Det händer inte så mycket roligt att skriva om i mitt liv just nu (inte för att det händer något tråkigt heller). Så det är därför jag inte har bloggat så mycket. Men så fort det händer något spännande så skriver jag mer. 




Kommentarer
M A L I N

Hej,jag är ganska ny i blogg.se!
jag är en 13 årig tjej som skriver verkligen öppeet! skulle vara lite roligare med mera besökare på min blogg! :)
sjuktfin blogg du haaar!
kram

2012-09-13 @ 00:22:15
URL: http://maaalliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0