Månadens favoriter: Oktober (lite sen)


Body splash från Gina Tricot i doften "Mango passion"
En produkt som jag har använt typ varje dag och som luktar supergott.


Nagellack från Nordic Cap of Sweden i två färger
Båda dom här har jag använt flitigt under oktober månad. Dom är lätta att aplicera eftersom de täcker på ett lager och det behöver då inte ta så lång tid att måla naglarna.


Body butter från The Body Bhop i doften "Passion fruit"
Luktar helt fantastiskt och återfuktar jättebra, doften sitter kvar ganska länge också.


Dual foundation powder från Make Up Store i färgen "Helsinki"
Täcker ganska bra och är bra att "sätta" concealern med, mattar även ner väldigt bra.


Kabuki borste från Elf
En super mjuk borste av syntet hår som fungerar perfekt till att aplicera puder med.


Rengöringsserie från Yves Rocher
En ny rengöringsserie som jag har testat denna månad, den har fungerat bra och jag älskar tonern som inte är som vatten utan mer som en lotion.

Rouge från Make Up Store i färgen "Must have"
Ett superfint matt rouge som fungerar perfekt på min ljusa hy. 



Det var några av många favortier denna månad som har gått, jag hoppas att ni tyckte att detta inlägg var kul att läsa och att ni kanske blev nyfiken på någon av produkterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0