Jag vet att jag suger!

Förlåt för att jag inte har bloggat på en vecka men jag har haft mycket att göra. Jag kan berätta om veckan lite kort.

Måndag: Jag va i skolan, hände inte så mycket.

Tisdag: Vi hade simning i skolan. Jag var i centrum med Alva och Nora.

Onsdag: Jag var i skolan, vi hade simning. Vi hade dansrep efter kören så jag slutade halv sex!!! Var sjukt trött.

Torsdag: Jag var i skolan. Jag åkte till centrum med Alva.

Fredag: Jag var i skolan, vi hade hemkunskap. Min bror kom på middag till oss.

Lördag: Jag var i stan med mamma och pappa och jag köpte två saker (som jag visar senare idag). Vi åt bakpotatis till middag (har inte ätit det på jätte länge).

Så där har ni hela min vecka. Nu ska jag gå och äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0