Bäversafari

Nu sitter jag i bilen på väg hem. Igår var det midsommarafton och vi firade med att lyssna på min morbror som spelar fiol och sen dansade vi runt midsommarstången (fast inte jag). Vi åt mycket god mat och jordgubbstårta. På eftermiddagen gick vi en promenad på 2 km i skogen. Sen spelade jag lite spel med min mamma, hon vann det första och jag vann det andra. Vi åt en god tre rättersmiddag och sen gick vi ut i skogen igen för att kolla efter bävrar. Vi såg först boet men inga bävrar och sen såg vi en som simmade i vattnet (fast det var ganska långt bort så det var svårt att fota). Vi väntade jätte länge på att den skulle komma närmare men den kom aldrig så vi gick till baren och spelade spel och mina föräldrar drack kaffe. Vid halv ett gick vi till rummet och gick och la oss. 
 
Imorse var jag jätte trött men vi gick upp vid halv nio och åt frukost. Sen gick vi till rummet och packade och checkade ut och åkte till billiga nicklas och handlade lite. Sen åkte vi till min mormor och var där och pratade och så. Vi fikade där och sen satte vi oss i bilen och började åka hem. Ikväll eller imorgon kommer jag lägga upp bilderna som jag har tagit. Men nu ska jag nog sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0