Trött

Igår så somnade jag inte förens två och så skulle jag upp åtta. Men jag försov mig så jag vaknade halv nio och vi skulle åka nio så jag hann inte blogga. Men vi åkte iallafall och klippte oss (jag klippte bara topparna). När vi var klara hos frisören åt vi lunch och kollade lite i butiker. Jag såg en jätte fin klänning men den passade inte, men sen åkte vi till mina kusiner och firade honom för han fyllde 5 år. Vi fikade och satte upp studsmattan som han fick i present. Vi lekte lite och sen var det middag och sen lekte vi mer (jippie). Vi åkte hem vid halv elva och kom hem vid elva. Imorgon vid jag inte vad som händer men kanske ikea. Men nu ska jag sova så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0