Målat

Jag kan börja med att säga att jag är ledsen för att jag inte har bloggat så bra men jag har haft fullt upp med att packa flyttlådor eftersom vi ska flytta om en vecka. Men sen har det inte hänt så mycket så jag har inte haft något att skriva om. När vi har flyttat kommer det inte heller bli bättre eftersom jag då måste packa upp alla lådor. Men när det är klart så börjar skolan och då händer det lite mer så då kommer jag börja blogga som vanligt.

Idag har jag iallafall målat om min whiteboard tavla för den hade brun ram och det skulle inte passa in i mitt nya rum så jag målade den svart. Jag har fixat nästan allt till mitt nya rum, bara en bokhylla och en matta kvar. Men nu ska jag fortsatt packa lite lådor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0