Täby + lite jul

Idag var jag ju i täby och shoppade, jag köpte bara några saker men dom kommer ni få se senare. Sen när vi hade åkt hem så kollade vi posten och då hade mitt nya iphone skal kommit och det ser ni på bilden nedan. 
Vid 17 kom min bror och hans fru och så åt vi middag och firade lite jul, eftersom dom var sjuka på julafton och inte kunde komma. Men nu så firade vi med dom jag jag fick en jätte fin julklapp som ni får se någon annan gång när jag ska visa allt jag har fått. Men nu ska jag kolla på film så hörs senare.


Iphoneskal 89 kr + 19 kr i frakt

Kommentarer
Linnea

Från vilken sida beställde du skalet ifrån? Det var jätte snyggt!! :)

2013-01-17 @ 11:10:13
Linnea

Hallo? Vilken sida? :)

Svar: jag beställde från amazon
Ida

2013-01-18 @ 09:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0