Sista veckan innan lovet

Denna vecka komer ungefär se ut såhär:

Måndag (igår): Hade studiedag så fick sova länge men hade sedan en extra volleyboll lektion i skolan vid två så åkte till skolan till dess. Efter skolan var jag med Olivia och Anna i centrum och sen åkte vi till Anna och åt middag där och sen bakade vi pepparkakor och dekorerade dom.
 
Tisdag (idag): Idag skulle vi haft vanlig skoldag fast första lektionen var inställd så vi hade sovmorgon, sen hade vi svenska och efter den så skulle vi ha språk men på språket kollade vi på åttornas volleybolltunering och sen på nästa lektion också. Sen hade vi lunch och de två lektionerna efter lunch var inställda så slutade 11.45.
 
Onsdag: Imorgon har vi nior volleybolltunering och jag är fett pepp! Hoppas det går bra för min klass och att vi vinner (förra året kom vi tvåa). 
 
Torsdag: Sista dagen för terminen, vi börjar 9 och slutar 10 (vi ska typ bara gå dit för att få betygen).
 
Fredag: JULLOV, jag ska nog bara sova och julpynta.
 
Lördag: Jag tror jag ska in till stan och kolla runt där (kommer säkert va sjukt mycket folk).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0