Händer mycket nu

Jag har inte bloggat på några dagar nu för jag har varit lite upptagen. I fredags så hade vi först rep hela dagen i skolan och efter skolan så gick vi (Jag, Anna och Olivia) hem till Thomas för att fixa oss och sen gick vi till Fredrik och överraskade honom och så hade vi typ fest för honom hemma hos Olivia till Lördagen. När jag åkte från Olivia så åkte jag till tandläkaren och var där och sen åkte jag hem (as trött eftersom vi hade suttit uppe till 6 och jag var hos tandläkaren vid 11 och hade då sovit ca 3,5 timmar) sen var vi även hos min bror och åt lunch och fikade.
Idag så hade vi rep från 12.30 och sen konsert 19 så nu sitter jag vid min dator och kommer snart somna. Som tur är jag ledig från skolan imorgon så det är fett skönt, fast vi har en extra gympalektion vid 14 som jag ska gå på. Men nu måste jag gå och sova innan jag somnar vid datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0