Fredag imorgon

Idag var jag i skolan och det var ganska tråkigt, vi gjorde inte så mycket eftersom betygen snart sätts. När vi slutade klockan fyra så gick jag ut till bussen (den som ska gå var 10:onde minut) och det var fem minuter kvar tills den skulle gå. Jag stog där och väntade och sen kom det en buss men den fastnade i snön och kom inte loss och ingen annan buss kunde komma förbi så det blev en buss kö på typ fyra bussar. Men efter ca en halv timme så hade bussen kommit loss och jag hade nästan fryst fast i marken men då kunde jag åka hem, så kom hem kvart i sex fast jag slutade fyra... När jag kom hem så dekorerade jag mitt pepparkakshus som jag bakade igår (ni får se bild imorgon)
Imorgon är det fredag och jag har längtat, men jag längtar ännu mer till jullovet. Imorgon efter skolan tror jag att jag bara ska åka hem och slappa, men vi får se hur det blir. 
Nu ska jag gå och fixa lite saker och plugga lite till tyska provet som jag har imorgon. Vi hörs!


Kommentarer
Kompakt

Kompakt här! Vi Vill bara tipsa om våran julkalender! Där det vi kommer ha tips och videos men även några GRYMMA TÄVLINGAR!
Så kolla in den varje dag fram till jul för att kunna ta del i våra tävlingar och andra skojigheter!

2012-12-07 @ 09:05:09
URL: http://kompakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0