JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag va jag på ica maxi och i haninge centrum och köpte lite saker sen när jag kom hem hämtade jag posten och hoppades på att mitt elf paket skulle kommit men det hade det ej men så sa pappa att bara en postbil hade kommit (du brukar komma två, vet ej varför) Så typ efter 30 min så kommer den andra och jag går ut igen och så ligger det en sån där lapp att man fått ett paket och jag typ springer in och övertalar pappa att åka och hämta det! Så jag har fått mitt elf smink och jag gjorde typ en video men den sög men jag har även fotat allt i min studio så imorgon kommer bilder på allt elf smink och nu får ni bild på det jag köpte idag (även fotat i studion).


Mineral fondation


Rengörings kräm


torr shampoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0