Hej!

Igår hann jag inte blogga för vi åkte till ikea och sen till toysrus för att köpa present till min kusin och sen åkte vi till heron city och kollade på bio, vi såg bad teacher. Den va rolig. När vi kom hem åt vi middag och sen kollade jag på tv. Och sen somna jag. På ikea köpte jag lådor som jag ska ha mitt smink i (Jag hade ingen ordning) och en tavelram. Om typ en halvtimme ska jag åka till mina kusiner och fira honom (han fyller 4). Vi ska fika där och äta middag så kanske bloggar ikväll. Jag funderar på att göra en video på allt mitt smink men jag måste ju först få upp nagelvideon.
Men jag har ingen tid för:
Idag: Kalas
Imorgon: Klippning
Torsdag: Kolmården

Så den kanske kommer på fredag om jag inte hinner fixa någon kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0