Frågestunden är avslutad!

Frågestund avslutad!

Amanda om Frågestund:
Favorit kläder?
Bästa vän? 

Svar: Det är nog min tröja från Gina.(den rosa med vit text på och brunt på armbågarna)
Jag vet inte men typ Alva!

Miiie :] om Frågestund:
Hur många besökare har du typ?

Svar: Mellan 10-20

Nora ;) om Frågestund:
Vilken är din favorit kändis?
Vilket e ditt favorit program just nu?
Favorit film?
Favorit affär?
Vad skulle du ta med dig till en egen ö? (en sak) 

Svar: Sam Tsui
Familjen annorlunda
Hairspray
H&M
Min dator (och Internet)

Nora^^ om Frågestund:

Juste Favorit blogg? :)

Svar: Vet ej typ alla jag läser xD

Hoppas ni fick era svar!

Ps. Klicka på namnen för att komma till deras bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0