Ensam!

Hej!
Idag var vi på museum och kollade på en utställning om pirater. Jag och olivia hade jätte kul vi gick runt och skrattade typ hela tiden :D sen åt vi lunch och killarna va jätte konstiga och kastade godis på oss! Sen gick vi runt på museet igen och sen tog David min mobil och skickade ett sms till Dessi (så förlåt dessi om du fått ett konstigt sms) sen fick jag tillbaka den. Sen åkte vi hem och när jag kom hem så åt jag mellis och kollade på tv och nu sitter jag vid datorn. Här ska jag väll sitta till jag typ blir hungrig och går ner och gör middag för mamma och pappa jobbar sent så jag e själv till typ 20.00 Ses senare.


bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0