God natt!

Idag har det inte varit en sådan bra bloggdag. Men jag har inte gjort så mycket så det gör inget för ni missade inte så mycket. Jag vill virka men vet ej vad så jag kollade på virkböcker idag och då hittade jag en som jag ville ha och så kollade jag när den skulle släppas och då var det inte förens i maj ( blev lite sur) och då hitta jag en annan men den kommer inte förens i april (snacka om jag blev ännu surare) så i vår kommer det nog en massa fina virkade saker på bloggen. Men tack för dom fina komentarerna om headern och Julia jag ska tänka på det med tomte nisse :) men nu ska jag nog sova för det e skola imorgon. Hej då och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0