Hej

foto0890_ (MMS)

Hej idag e det fredag och på no:n höll jag och Nora våran redovisning och det gick bra sen på Matten fick vi glass av anna frisk för det var hennes sista dag. Efter skolan åkte jag, Alva och Linnea till haninge centrum och jag köpte 2 tröjor som ni ser på bilden ni får se den andra senare för med mobilen kunde man bara ha 1 bild och sen gick vi runt och samlade pengar men det gick inte bra för jag hade ont i magen så jag och Alva åkte hem sen åt jag Popcorn med mamma sen spelade jag data och sen var det middag och efter den kollade jag på talang och cirkus tjejen e fett bra men hon gick inte vidare. Imorgon e det sista gången på dansen :( skriver mer imorgon hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0