Hej! (trött)

Idag är det fredag! JIPPIE jag var först i skolan och hade No, Bild, Matte, Tyska, Svenska och Gympa. Bilden var roligast för jag ritade sånna här lär dig rita serier grej (vet ej vad det heter). Sen efter skolan så åkte jag till Haninge Centrum med Alva och då köpte jag Studslera, En väska och tofsar och fika (se bilder nedan). Öhhh imorgon ska jag dansa och det är ju i stan så jag kanske shoppar nåt men man vet aldrig i sånnafall så lägger jag upp bilder och imorgon är det melodifestivalfinal jag hoppas att Erik Saade vinner. Öhh nu kom jag av mig för jag nös 7 gånger.... aja kommer inte på nåt mer att skriva... Juste jag väntar på let´s dance nu jag hoppas att willy åker ut ikväll. Hej då vi ses kanske imorgon. BYE BYE



 Här är leran

 Min nya väska

 Min nya webbkamera (som jag har tagit bilderna med)

 Tofsar

 Trött men den bjuder jag på (Haha xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0