snyft :(

Idag har jag inte gjort någonting (typ) jag ville åka på mellandagsrea men nej nej mamma och pappa ville vara hemma och vila så jag hoppas på imorgon annars kommer ju allt va slut. Och inte nog med det när jag satt vid datan vid typ halv 12 så kom pappa och sa borde inte du sova det e ju ganska sent så nu ligger jag här i sängen och tråkar. Så jag undrar hur jag ska kunna sova nu e ju pigg men jag funderar på att sätta på tv:n ja jag gör nog det. Imorgon kanske jag inte bloggar så mycket om jag ska på rea men om jag inte ska det så ska jag typ rensa garderoben och lägga ut julklapparna på bloggen (bilder asså eller kanske video.) nu e tv:n på och det va 2 1/2 men det e ganska kul tycker jag och det ska va det till typ 1 så hej då nu ska jag kolla på det. NEJ bajs nu blev det reklam bara för det. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0