Hej

Nu har jag inte bloggat på några dagar men jag kan berätta om alla dagar.
JULAFTON: jag va hos min bror och vi fikade och såg på kalle anka och sen så öppnade vi klappar :D jag fick:
svampbob hörlurar, kameraväska, klocka, laptopkudde, hairspray notbok, biokort, musikstudio saker (en mick med stativ och någon data sak så man kan spela in när man sjunger) Ni får foton imorgon eller sen.
JULDAGEN: Jag var hos mina kusiner och fick leka med lego typ hela tiden Jippie :D or NOT! Vi fikade där och åt middag sen kollade vi på ica age 3 fett skön film.
ANNANDAGJUL(idag): Jag var hos farfar och fikade suck -.- han bara bablade på som vanligt. Sen när vi kom hem så försökte (och försöker fortfarande) pappa fixa min data (asså inte denna) Sen åt vi julmiddag. Och sen beställde pappa och jag hem kläder (se bild) SÅÅÅÅ fina jag längtar tills dom kommer hem till mig!!!! Sen kollade jag på svts nya program minuten det va ganska roligt men nu ska jag gå och kolla hur det går för pappa hej då ses.
En klänning (sötaste)
Pyjamas byxor
En tröja (finaste)
2 bh:ar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0