Hej

Idag e det torsdag (fast den e snart slut) och idag hade vi no och då bästämde vi vilka vi skulle jobba med i grupparbeten och jag och Nora ska skriva om Urdjur, Svampdjur och Nässeldjur. Sen hade vi engelska (tråkigt) sen musik (så där) sen lunch (BLÄ) och sen svenska (sådär) och så matte (kul). och sen sluta vi och då åkte jag hem och åt mellis och sen börja jag packa men jag kunde inte packa klart för min väska var i gaberoben och jag kan ej ta ner den så då titta jag på tv och sen när pappa kom hem tog han fram min väska och jag packade klart och sen packade jag min "lilla" väska men ipod och pyssel i typ. Sen åt jag middag och sen gick jag ut för det var varmt ute men när jag hade kommit en bit så börja det regna så jag fick gå hem igen :( Och då titta jag på tv och då börja det åska och blixtra så tv:n dampa men sen blev det bra och sen (nu) sitter jag vid datan men ska snart stänga ner datan typ och packa ihop alla mina sladar för jag åker ju imorgon. hinner kanske blogga på morgonen men inte sen men kanske när jag e hos mormor annars blir det på söndag kväll eller måndag. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0