Helg!

Idag är det lördag och det är skönt. Jag har inte gjort så mycket idag, vaknade vid 13 av att telefonen ringde. Gick då upp och åt lunch och sen har jag mest suttit och kollat på serier. Har även målat naglarna och för en gångs skull tänkte jag att ni skulle få en bild på det. Imorgon tror jag att jag ska gå och kolla lite i affären men jag vet inte.
Det har inte hänt så mycket denna vecka. Hade massor i skolan så hann inte blogga, eller ha något liv överhuvudtaget typ. Det var väl igår som det hände mest saker som jag skrev innan. 
Nästa vecka vet jag inte vad som händer mer än att vi har nationella på tisdag och onsdag, i No. Men nu ska jag gå så vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0