Gårdagen

Igår så åkte jag och några kompisar till Ikea efter skolan för att köpa/äta kanelbullar. Det tog typ 1 timme och 20 minuter att åka dit. När vi hade kommit dit så åt vi kanelbullar och satt och pratade, sen efter typ 30 min så var jag tvungen att åka hem för lite släkt skulle komma till oss.
Så då åkte jag hem och sen vid 19 så kom min bror, hans fru och mina kusiner. Vi åt en jättegod middag som min andra bror hade lagat och sen fikade vi och firade min bror som fyllde år. Sen satt vi där och pratade och sen åkte dom hem. Då var jag typ sjukt trött så gick och la mig nästan direkt. 
Det var trevligt så vi borde göra det fler gånger.


Bild på en kanelbulle (inte från Ikea men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0