Fredag!

Idag är det fredag och även internationella kvinnodagen. Vi hade matteprov som första sak på morgonen, var sjukt trött men hoppas det gick bra. Sen var det ganska lungt i skolan tills mentorstiden då blev det lite kaos så då fick vi prata massor och efter det så var det lunch. Resten av dagen var sen lagom tråkig.
Efter skolan åkte jag, Olivia och Alva till stan för att dom skulle till någon affär. Jag följde med och vi hade kul. När jag kom hem var jag sjukt trött så satte mig vid datorn och kollade lite serier och sen var det mat. Efter middagen var jag ännu tröttare så jag la mig och sov på soffan typ 1 timme. Då väckte min pappa mig och sa att vi skulle äta jordgubbar, dom var mumsiga. Så nu sitter jag här och är ganska pigg och kollar på serier. Det är i alla fall skönt att det är helg så man får sova imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0