Sammanfattning av veckan

Nu var det nästan en vecka sen jag bloggade men det är nog bara för jag inte har haft något intressant att skriva om. Men nu tänkte jag sammanfatta veckan som har gått.

Tisdag: Skolan började, ganska slapp dag i skolan. Vi gick mest igenom typ hur terminen kommer se ut osv.
 
Onsdag: Skola, hände inte så mycket bara en helt vanlig dag typ.
 
Torsdag: Samma här, hände inte så mycket i skolan. Vi fick sluta lite tidigare för vi hade ingen kör.
 
Fredag: Äntligen fredag! Skolan var väl som vanligt. Kom hem slappade lite, åt middag, gick till hemköp med min bror och handlade chips vid typ halv tio.
 
Lördag: Sov till två, gick upp och åt lunch, bakade en äppelkaka. Mitt kamera objektiv gick sönder...(Jag dör!!!!) så kan typ inte fota så mycket.
 
Söndag (idag): Vaknade vid tre och gick upp och åt lunch, satt och kollade på tv och sen har jag duschat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0