Min Nyårsafton

Nu tänkte jag berätta om min nyårsafton. Den började med att jag vaknade och... nej det hände inte så mycket kul så vi hoppar fram till kvällen istället.
Min bror och hans fru kom hem till oss och vi åt en tre rättersmiddag som bestod av:


Förrätt: Någon laxröra som var super god


Varmrätt: Smördegs inbakad oxfilé med bearnaisesås och potatisgratäng


Efterrätt: Vaniljpannacotta med lingon och smulor

Efter vi hade ätit så hade jag typ inget att göra så då kollade vi lite på tv och sen spelade vi Trivial pursuit (det är typ ett frågesport spel). När klockan sen blev halv tolv så gick vi ner till Slussen för att kolla på fyrverkerierna och sen stod vi där och jag fotade dom och vi sa gott nytt år. Sen gick vi hem igen och sa hejdå till min bror och hans fru och så gick vi in och drack champange (inte jag då men mina föräldrar), vi kollade lite på tv och sen satt jag lite vid datorn och sen gick jag och la mig och sov.


Kommentarer
Anonym

vad rolig nyårsafton!

2013-01-15 @ 02:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0