Shopping Sephora och H&m

Igår efter skolan åkte jag och Olivia till Täby och gick på Sephora som öppnade där igår. Jag köpte en sak + att om man gillade deras facebook sida så fick man en gåva. När jag kom hem så skypade jag med lite folk till typ halv fyra. Så var fett trött idag.
Idag hade vi studiedag och jag sov ganska länge och sen gick jag upp och åt lunch sen var jag med Olivia och vi åkte till gallerian och shoppade lite. Jag köpte tre saker på H&m och så fikade vi. Nu sitter jag och kollar på x factor och har precis ätit middag. Här kommer bilder på sakerna som jag köpte.


Läppbalsam med färg i från Sephora 130 kr


Läppbalsam från Sephora (gåvan som man fick)


Tröja från H&m 99 kr


Skjorta från H&m 149 kr


Jeansleggins från H&m 149 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0