Mycket att göra

Denna vecka har det varit ganska mycket att göra (2 prov + en inlämmnings uppgift), så jag hann inte blogga. Veckan som kommer har vi konsert måndag och tisdag, sen har vi ett prov på torsdag. Men efter det blir det höstlov och då får man äntligen slappna av lite. 
Idag har jag varit och klippt mig (bara topparna) sen så köpte jag lite godis. Imorgon så är det dans och sen måste jag fixa alla saker till konserten. Jag måste även träna lite mer på låtarna, kan inte riktig alla (oj då!). Ni kommer få en bild på mina konsert kläder imorgon eller på måndag. 
Nu sitter jag och kollar på finalen av körslaget, det är awesome. Men nu ska jag kolla på det, jag ville bara uppdatera lite så ni inte tror jag är död.


Bild tagen hos mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0