Trött!!!

Igår gick jag ju och la mig tidigt, runt 23.00 och så skulle jag gå upp 09.00 men så lätt var ju inte det! Jag kunde inte somna så jag låg vaken i min säng till 03.30(!!) sen vaknade jag 08.30 så jag sov bara 5 timmar! Men om man ska se det positivt så kanske det gör att jag e trött ikväll och kan somna då. Där på natten när klockan hade blivit 03.00 funderade jag seriöst på att typ inte sova alls utan va vaken hela tiden för att det inte gick att somna. Nu sitter jag iallafall och kollar på tv. Jag funderar på att skriva om mitt sjukt långa inlägg som jag skrev igår men som försvann -.- Jag funderar också på att göra mig en kopp varm choklad för det e gott. Ja så gör vi! Nu ska jag gå och göra en kopp varm choklad och sen ska jag skriva inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0