Hej

Idag vaknade jag jätte tidigt! Typ 8 men jag kollade på tv till typ halv nio sen gick jag och åt frukost. Jag spelade kort med min brorsa och byggde korthus. Efter lunchen så gick jag ut och fotade för här e det snö så jag har många fina vinterbilder som ni får när jag kommer hem. Sen gick jag och min brorsa till affären och jag köpte typ godis, tuggummi, mjölk och så köpte vi chokladpudding! När vi gick hem var det typ jätte kallt! Men sen kollade jag lite på tv och sen åt vi chokladpuddingen. Sen hände det typ inte så mycket fram till vi åt middag. Efter den så kollade jag på gladiatorerna och nu kollar vi typ på någon komedi film. Imorgon så ska jag fota lite mer (skulle gjort det idag men solen gick ner så det blev mörkt) sen ska vi åka hem så då ska jag väl sova i bilen. Men vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0