Julhelgen

Nu tänkte jag sammanfatta julhelgen som varit.

Julafton: Jag vaknade vid typ 10 och gick upp och kollade på julkalendern, sista avsnittet. Sen åt jag frukost och efter det så gjorde jag mig i ordning, satte på mig kläder, fixade håret, sminkade mig osv. Sen vid 12 åt vi jullunch och efter den så väntade jag på att klockan skulle bli 15 så vi kunde fika och kolla på kalle anka på tv. Till fikat kom min farfar så då fikade vi och kollade på det. Efter det var slut satt vi och pratade lite och sen efter kanske en halv timme så delades julklapparna ut. Så öppnade vi dem och sen höll man på lite med julklapparna innan det var dags för julmiddag. Så åt man massor med god julmat och sen så åt man lite julgodis efter maten och så var ungefär hela den dagen slut.
 
Juldagen: Jag vaknade och åt frukost och sen gjorde jag mig i ordning för att åka till mina kusiner. Vi va där vid 15 och fikade och sen lekte vi med lego och byggde mer lego och sen så åt vi julmiddag där. Sen kollade vi på någon lego film och så vid typ 23 åkte vi hem. 
 
Annandag jul: Vi var på fika hos min farfar och satt där och pratade lite sen åkte vi hem och så kollade jag runt på lite affärer på nätet för att se om man skulle beställa något. Vi åt pizza till middag som avbryt från all julmat. Jag beställde ett iphone skal som jag hoppas hinner komma innan nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0