Tårar

Idag har jag haft en ganska jobbig dag för vi fick veta att Johanna våran gympalärare ska sluta i höst och att vi har bara 2 lektioner kvar med henne. När vi fick veta det så grät nästan alla tjejer i omklädningsrummet och då kom Johanna och satt och prata med oss. Då gick vi till rektorn för att klaga men hon va dum och sa att vi skulle baka en kaka och att det var mot lagen om Johanna skulle var kvar. Sen grät vi mer och då var det bara 10 min kvar av lunchen så då åt vi och sen gick jag och olivia på en promenad för rektorn sa att vi skulle det satt vi inte skulle få ont i huvudet av allt gråt men jag fick ändå ont i huvudet och så kom vi typ 20 min sent till lektionen. Fast gjorde nästan ingenting på lektionen. Sen hade jag håltimme på sista lektionen så då var jag på olivias franska och efter skolan åkte vi till Kommunhuset för att klaga men då var inte rätt person där så vi måste tillbaka på måndag.När vi gick där ifrån kom vi på att vi skulle skicka in en insändare till Mitt i Haninge. När jag kom hem och berätta för pappa sa han att man kunde skicka medborgarförslag så det ska vi göra på måndag tror jag. För då tas förslaget upp i högsta personerna i kommunen och måste typ tas upp och kollas igenom.


Bild från Google


Du är bara bäst Johanna!! Kommer sakna dig som f*n om vi inte får ha dig.

Kommentarer
Olivia

Ja jag kommer döööööööööööö!!!!!!!!!!111

2011-05-28 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0