Blä jag fick balsam i munen!

Denna dag har det hänt mycket. Efter skolan så åkte vi (8 pers, Jag, Olivia, Elin, Anna, Elsa, Linnea, Thomas och Niklas) till kommunhuset och pratade med en tjej där och hon skulle typ prata med rektorn så hoppas det funkar. Sen gick jag, Olivia och Elin till centrum och gick runt där sen åkte vi till Babyland för Olivia skulle leta efter en nappflaska med elefanter på till sin lillebror men dom hade ingen med elefanter så vi gick till Ö&b men dom hade inte heller så vi gick till Coop men inte dom heller så vi gick till Port73 men där visade bara hon i kassan oss leksaksnappflaskor till typ dockor. Så då åkte vi till Ica-maxi ochkolla och där hade dom en men man såg inte att det var en elefant så vi letade efter typ klistermärken tills vi kom på att dom skulle förstörts i diskmaskin och då kolla vi på pennor men Olivia köpte inget så då kolla vi på smink i stället. Sen åkte vi hem så jag kom hem 18.15 och då åt jag middag och sen hoppa jag studsmatta och sen duscha jag och nu är jag här! Men jag har sjukt ont i mina ben/fötter av allt hoppande och allt vi har gått. Men nu ska jag typ sova så hejdå!


Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0