Hello

När jag kom till busshållplatsen så träffade jag claudia och veronica från min gamla klass för dom skulle också ta den bussen så vi garvade och så hela vägen. Sen va jag på pyssel och vi gjorde fåglar med tidningar och tapetklister (det har något finare namn men kommer på det just nu) sen la vi på silkespapper så fåglarna fick färg min va lila. Sen när jag kom hem så åt jag middag och sen gick jag upp och testa mitt nya elf smink och det är SKIT bra man ser typ inte att jag har smink. ÄLSKA men nu ska ni få bilder på sminket och nagellacket. Sen någon annan dag ska jag lägga in en bild med smink och en utan för att se skillnaden.


Så såg det ut i paketet


Detta var vad som var i:
1 foundation
1 concealer
1 rouge
1 puderborste
1 rouge borste
1 kort där det stog hur man gjorde


Nagellacket har inte den färgen den är lite mer orange men det ser rosa ut på bilden.

Kommentarer
Bella

Gud det där sminket verkar jätte bra,vill också ha det:)

Men hur mycket kostade det och vart kan man beställa det någon stans?



Måste ses snart,kram

2011-03-30 @ 07:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0