Varmt

Förlåt jag hann inte skriva imorse. När vi kom till festlokalen så la jag ut namnskyltar på alla plaster och sen lyfte vi runt några bord och fixade lite dukar och blommor sen åkte vi och åt lunch. Sen fick jag skjuts hem och jag hamnade på soffan. Sen åkte jag till Ica maxi och köpte en puderborste. Sen när jag kom hem åt jag en glass och när mamma och pappa kom hem så frågade jag mamma om en sorts tejp som man tejpar klänningen med satt den inte ramlar ner. Så hon tog fram den och jag frågade hur man gjorde då plocka hon fram den och sa att hon inte visste för att hon aldrig använt den. Så jag goolglade och kom fram till att det inte va den sorts tejp vi trodde utan en man skulle sätta på lappar för att dom inte skulle klia. Så nu är dom borta och letar efter sån man ska ha och om dom inte hittar det vet jag inte vad vi gör!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0