Hej


Nu sitter jag i bilen och vi är på väg hem! Jag har inte bloggar så mycket för vi har inte haft så mycket internet på hotellen vi hade nästan bara i London fast i Tyskland fanns det också fast det tog typ 5 min att ladda en sida. Så orkade inte vänta. Snart ska vi stanna och äta lunch. Men jag bloggar nog imorgon och visar allt jag har köpt (oj det kommer bli långt för kanske möjligtvis har jag shoppat lite för mycket) men jag har fotat allt förutom en parfym så jag behöver bara lägga in bilderna i datan. Det har varit en väldigt bra resa om man bortser från allt tråkigt bilåkande och köer. När vi åkte från tyskland till danmark så skulle det ta 6 timmar men tog 10 pga köer inte så kul. Och när vi var i Tyskland på väg till London så åskade det jätte mycket och jag jag e jätte rädd för åska och blixten slog ner typ 10 meter från oss fast vi satt i bilen. Gud vad jag längtar tills vi kommer hem för vet ni vad?? Min ziperall ligger på posten och väntar på mig!!!!! Vi ska hämta den imorgon! Sen har jag lite böcker som har kommit på posten som jag beställde till resan men dom hann inte komma :( jag shoppade lite igår i Köpenhamn som jag kan berätta om. Jag köpte ett par skor till bröllopet och en väska (dom e samma färg), en tjocktröja och en blomma som man har i håret (också till bröllopet). Och på båten till danmark köpte jag ett par ballerina skor som man ska ha i väska om man får skoskav för man typ viker ihop dom + lite godis. När jag visar saker imorgon så kanske jag inte kan skriva pris på allt men om jag kommer ihåg ska jag skriva det och sen har jag ju inte köpt i svenska kronor så då kommer jag skriva ca och sen priset. Men nu ska jag sova lite hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0