Heej

Idag var jag i skolan och vi hade Lars från fridtidsgården som vikarie på musiken och vi sjöng believer och shackles och sen pratade vi och bestämde vi 3 låtar som vi ska spela in med klassen :) det blev Don't stop beliving glee verision!!!! i'ts my life glee verision och Adieu med enter shikari. Sen på so:n hade vi prov och man fick gå när man var klar och vi hade ingen kör så vi slutade efter so:n :) då åkte jag hem och gjorde typ inget och nu lyssnar jag på glee låtar så jag kunde inte bestämma mig för vilka hörlurar jag skulle välja så jag tog båda hihi











Nee skoja jag valde dom svarta
Hihi ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ to GLEE!!!!

☺☻♥♦♣♠•◘○◙♂♀♪♫☼½¼†©
Hihi jag har lite tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0