Jag Har Tråkigt!

RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Nej!
Biter du på naglarna? Nej
Har du kysst en polis? neeee
Har du någonting att dölja? Tror inte det
Kan du baka bröd? tror det
Vet du hur man frostar av en frys? tror det
UTSEÉNDE
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: grönblå
Längd: 146 :(
Skostorlek: 35-36
Ålder: 13
VEM
Vem är i rummet med dig? ingen typ 
Vem fick du senast sms av? Mamma
Vem tänker du på nu? mamma
Pratade du senast i telefon med? pappa
Vems hus var du senast i? vet ej
Vem önskar du var med dig nu? vet ej
Vem i din skola går dig mest på nerverna? ..........
VAR
Var går du i skolan? Brb
Var är din telefon? i min ficka
Var är din mamma? i stan eller i en taxi på väg hem...
Var sover du? i min säng..
Var handlar du mest? H&m typ
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Affärn (haha xD )
Vart åkte du senast bil? till ica
Var i ditt hus är du? vardagsrummet
VAD
Vad åt du senast? polly
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? grå
Vad är den närmaste saken som är blå? min dator hihi
Vad har du på fötterna? strumpor med grodor på
Vad är din favorit färg? turkos
Vilken film såg du senast? mean girls 2
Vad hör du just nu? tv
KOMPISAR:
En kompis du saknar: Vendelaaaaaaaa
En kompis du älskar riktigt mycket: En massa :D
Din bästa kompis: -
En kompis du glidit ifrån: Jenny, weronika.. Men det löööö
KOMPISAR:
En kompis du saknar: alla typ i klassen
En kompis du älskar riktigt mycket: Alva
Din bästa kompis: Många
En kompis du glidit ifrån: vet ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0