Sorry

Sorry att jag inte har skrivit sen söndag men jag kan ta allt från början då.

Måndag: Från klockan 9.00 till 21.40 typ för vi repade hela tiden och sen 19.00 så var det konsert och det gick jätte bra men fett jobbigt.

Tisdag: Gick vi först i skolan 08.10 till 14.50 och sen åkte jag hem och så åt jag middag och sen kom pappa och så åkte vi till fredrika bremer (det var där konserten var) 17.30 och så bytte vi om och fixa oss och sen repade vi till 18.30 och sen 19.00 var det konsert igen och det var kul och Linnea och Malin i min klass sjöng solo och dom var JÄTTE bra.

Onsdag(IDAG): Vi har sov morgon till 12.50 (NAJS) efter som vi har varit 2 dagar på konsert till 22.00 typ så nu sitter jag och tittar på tv och spelar data och värmer lunchen i mikron och min buss går inte förens 12.23 så ganska långt kvar men det e fett onödigt tycker jag för vi kommer bara ha So och Svenska och sen slutar vi och då ska jag hem och sen ska jag och pappa åka till polisen och fixa pass till mig för mitt har gått ut :( skriver mer senare. HEJ DÅ!!


Juste Elin jag tror du glömde din plattång igår i fredrika så jag tog med den så du får den idag (hoppas iallafall det var din för den låg under vårat bord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0