Hej

Idag e det fredag och idag har jag Varit i skolan och det var kul, och sen åkte jag till haninge centrum med mamma och  fick massa saker. Och nu ska ni få bilder på ALLT jag har fått/köpt den här veckan och den förra som jag har berättat om men inte hade några bilder. HEJ DÅ SES IMORGON och då e det dans och sen till kusiner för att fira.

Leggings från Monki (köpta i Torsdags)

Hängselbyxor från H&M (köpta i Tisdags)

Halsband från Lindex (köpt i Tisdags)

Tröja från Zara (köpt i Torsdags)

Klänning från Zara (köpt i Torsdags)

Nagellack från Åhlens (köpt i Torsdags)

Sandaler från Bianco (köpta Idag)

Armband från Kicks (köpt Idag)

Jeansleggings från Lindex (köpt Idag)

Tröja från Lindex (köpt Idag)

Det tror jag var allt och nästan allt förutom det som köptes idag ska jag ha på konserten den 17 - 18 Maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0