Hemma nu!

Nu e jag hemma igen efter en 2 veckor lång semester. Jag var i paris och på disneyland SKIT KUL! Orkar inte bäretta allt så ni som känner mig får fråga om ni vill veta. Jag har shoppat ganska mycket jag visar bilder idag men det kommer till till någon annan dag för t.ex. kläder som jag har köpt e i tvätten så dom får ni se senare.

 Stitch från Disneyland (Frankrike)

 En keps med trycket MK 28 från Disneyland (Frankrike)

 En väska från Münster (Tyskland)

 En body lotion från Båten mellan Tyskland och Danmark

 En t-shirt från Esprit i Münster (Tyskland)

 En tekning jag har gjort på disneyland (Frankrike)

 Postis Per som jag vann på Tivoli (Danmark)

 Ragnar Råtta som jag vann i ett grip klo spel på Lalandia (Dannmark)

 En hund jag vann på Tivoli (Dannmark)

 Mimmi öron från Disneyland (Frankrike)

 En klocka från Tivoli (Dannmark)

 En plånbok jag köpte i Dannmark (Björn borg märke)

 En liten miniräknare jag vann på Tivoli (Dannmark)

 Ett armband jag köpte i Paris (Frankrike)

  En basebolls jacka från Gina i Dannmark (billigare än i sverige hihi)

 En cowboy hatt som jag fick på Disneyland (Frankrike)

+ mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0